R·educo

Sovint avui en dia els pares i educadors estan desorientats davant dels problemes - múltiples i nous - dels seus fills/alumnes, i es perden en teràpies o en solucions parcials en les quals no troben l'ajut adequat al camí educatiu del nen/jove.

La premissa de la qual parteix la nostra experiència és que una bona educació és la clau en el creixement i desenvolupament de la personalitat. Des d'aquesta perspectiva educar és acompanyar, i això comporta ajudar a assumir el treball personal que cal fer a la vida per afrontar les dificultats.

R•educo neix de l'experiència d'un grup d'educadors i psicopedagogs que, veient els múltiples problemes que pateixen avui els joves i les families, vol oferir un acompanyament complert i eficient.

Per això el nostre mètode de treball és comunitari, perquè és en el si d'una comunitat humana que la persona creix adequadament: família, escola, poble. I per això treballem junts: psicòleg, logopeda, mestre, psicopedagog. D'aquesta manera la visió global del nen/família permet donar una solució més verdadera i adequada, i així acompanyar enlloc d'eternitzar la teràpia o el propi problema.

Logopèdia i Psicopedagogia

Problemes de la parla, dificultats d'aprenentatge (dislèxia, TDA-H), baix rendiment escolar i altes capacitats.

Nens i adolescents: trastorns i problemes emocionals i conductuals.

Coaching per a pares

Acompanyament als pares dels alumnes amb dificultats.

HORARIS DE VISITA:   Hores concertades prèviament.

Preus

Valoració psicològica o logopèdica:                  180 €

Inclou:

• Entrevista inicial amb la familia: anamnesi.
  • Exploració logopèdica o psicològica.
  • Elaboració del diagnòstic.
  • Sessió de devolució diagnòstica.

Valoració psicològica i logopèdica:                    250 €

Inclou:

• Entrevista inicial amb la familia: anamnesi.
  • Exploració logopèdica i psicològica.
  • Elaboració del diagnòstic.
  • Sessió de devolució diagnòstica.

Sessió de reeducació de logopèdia de 45':       30 €

Sessió de teràpia psicològica de 45':                   40 €

Intervenció a l'aula: vetlladora de 1h                  30 €

Primera entrevista amb els pares:                       30 €

Sandra Bagur i Llopis

Logopeda i filòloga anglesa

Llicenciada en Filologia Anglesa per la Universitat de Barcelona.

Màster de Logopèdia i Rehabilitació dels Trastorns del llenguatge i la parla per l’ISEP, Institut Superior d’Estudis Psicològics i la Universitat de Vic.

La seva formació es complementa de diversos cursos, conferències i jornades en l’àmbit de la logopèdia i diferents trastorns. (TDA-H, dislèxia, dificultats de la lectoescriptura).

De la seva experiència professional podem destacar, entre d’altres, el treball en docència durant 7 anys en l’àmbit de l’educació secundària i formació professional.

Col·legiada pel Col·legi de Logopedes de Catalunya 852.

Paula Pérez Laporta

Psicòloga

Graduada en Psicologia.

Màster Oficial de Psicologia General Sanitaria per la Universitat Abad Oliba CEU.

Col·legiada pel Col·legi de Psicolegs de Catalunya 21.530.

Qui som?